(Android/iOS) Banana Kong uendelig gullhack
Feb 17, 2022 20:58:18 GMT -5
Post by commutibupor on Feb 17, 2022 20:58:18 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Banana Kong ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Banana Kong IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ uendelig gullhack ▞▞▞
▞▞▞ Banana Kong 2022 version ▞▞▞
Se Banana Kong-kanaler som strømmer direkte på Twitch. Registrer deg eller logg inn for følge Banana Kong-strømmere du liker!
det var et bra barnespill og et godt spill å kaste bort litt tid på
Jeg liker dette spillet veldig godt
Banan!
Irriterende
Morsomt å spille, men har for mange annonser
Flott spill, men jeg synes at kontrollene er frustrerende retningspiler og knapper ville fungere bedre. Krafter er egentlig ikke nyttige eller nyttige på alle områder. Over alt vanedannende spill for å hjelpe til med å kaste bort tid.
Veldig bra, grafikk, oppdrag, hatter og mer. Jeg er fan av banan Kong, utmerket spill
Veldig morsomt og underholdende spill. veldig veldig bra. den eneste ulempen er de jævla adds, mens du kjører. og når den starter på nytt etter en add. kan du miste den på grunn av det. irriterende adds.hvis du laster ned og vil spill det. slå av data og wifi. slik at du kan nyte det. ellers vil du hate spillet fordi du ikke kan spille 1 løp uten å få tillegg...
?
Gud
Jeg hater det at det står at det ikke er laget for barn, men barna mine spiller det hele tiden og jeg ser på dem. Det er ikke noe dårlig med spillet
Det var et bra spill jeg liker det, men når jeg spiller det mye er det kjedelig, men det var et bra spill så jeg gir det tre stjerner
Oops! Banana Kong er ikke tilgjengelig på din mobiltelefon eller nettbrett. Spille våre mobile spill: Temple Run..
Banana Kong er fortsatt til stede i rangeringen av de mest populære ... Full vei til artikkel: Nettbrettssone » Android-spill » Banana Kong: The Rise or
bh med willsvin
#kjedelig farvel
Jeg elsker dette spillet! Det er veldig enkelt å spille og det er VANDANENDE!!😍 Jeg har spilt dette spillet en stund og blir aldri lei det. Spillet er veldig bra, og jeg elsker hvordan du kan gå til tretoppen, ri på tukanen, villsvinet, slangen, skilpadden, gå til stranden og ha det gøy å spille mens du gjør oppdragene. Men jeg har et forslag. Kanskje du kan legge til flere kart og dyr å ri på. Jeg håper min mening er nyttig for andre mennesker. Det er det jeg antar. Ha det så lenge! 😃
Oppløsningen støttet ikke min OnePlus Nord 😟😟
Banana Kong Action nqu
løpespill i klassisk stil. Siderulling, jevn spilling og underholdende design med nok variasjon til å holde det interessant
Virkelig fantastisk spill, men må lagre innlegg før du starter på nytt hver gang du dør, med mindre du er villig til å betale
Last ned banana ranch APK for Android - APK4K
Last banana ranch Android App .apk ❤️. ... nedlasting Banana Kong apk Banana Kong.
Gud
Dette spillet kan du aldri vinne. Ikke kast bort tiden din på å laste ned dette spillet for god luke, jeg ber for dette spillet↕🤝
Jeg synes du skal kunne hoppe over utfordringene uten å vente i flere timer eller betale med bananer
Fantastisk. Det er underholdende, utfordrende og også et offline spill. Vennene mine og jeg elsker det. Men kan jeg bare foreslå at du legger til en flerspillermodus, fordi jeg føler at det ville takle utfordringen og gjøre det enda morsommere.
Banana Kong Hərəkət imz
ガンズ・オブ・グローリー:鉄仮面 頭脳系 wcti
Spillet fortsetter å starte på nytt, akkurat når det blir bra.
virkelig bra spill, med mange utfordringer
Det er ikke fullskjerm i min (enhet oneplus6T)
Banana Kong Action etc
Stjeler info... ble varslet av anti-spyware
Det er et flott spill, det var et bra hinder, det er litt uendelig, selv om det er mer enn én verden du kan tilpasse apen din totalt sett, det fremstår som et godt spill
Det er et bra spill
Supert søl!
Jeg antar at det er et bra spill, men det er en esel Kong-land-ripoff
Veldig vakkert og interessant, og det holder meg stressfri når jeg spiller det. Det er et veldig avslappende og enkelt spill med flott grafikk. Takk for dette fantastiske spillet, og jeg ønsker at du fortsetter å legge til flere interessante ting i spillet.
Mario Kart Tour går hele Donkey Kong Country i det siste ...
Den glitchy musikken trenger oppdatering
Det er søppel og ikke spill når du hopper, det er ikke et stykke shi*-spill
jeg har problem når skjermen ... im ikke i stand til å se bakken ordentlig .... noen vet hvordan å fikse dette problemet