(iOS) Talking Ginger koder ubegrenset alle
Feb 17, 2022 21:01:28 GMT -5
Post by commutibupor on Feb 17, 2022 21:01:28 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Talking Ginger ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Talking Ginger IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder ubegrenset alle ▞▞▞
▞▞▞ Talking Ginger 2022 version ▞▞▞
Ikke lek gjør det da søsteren min og jeg spilte spillet sendte jeg en mann ved bordet vinduer i en annen mann i øyet hans jeg sa at du burde bry deg om at det var sant ikke spill dette spillet Angela og snakker Tom også har de samme tingene i øynene, men du bare ikke ser dem høre noen lyder for å hjelpe ikke spill spillet hvis du er et barn aldri forakt overvåkere kidnappere du kommer til å se når du sletter appen hvis du noen gang har sett dette holder det unna deg😱😱😱😱😱😱😱
Denne appen er morsom å bruke! Jeg har spilt denne appen sannsynligvis siden jeg var 12 år gammel vil jeg tippe, jeg har også spilt den på andre elektroniske enheter. Det har noen veldig morsomme ting å gjøre som jeg elsker å gjøre. Pluss, noen morsomme ting jeg også tenker å gjøre!
GUTTER, VENNLIGST IKKE SPILL DETTE/LAST DETTE MEG OG LILLEBOREN MIN SÅ ET ROM MED NOEN I ØYNENE!!!
Talking Talking Ginger er en god og mindre MB du trenger flere alternativer i for å spille som Talking Tom
Bra spill uten feil 🙂 og lillebroren min elsker det så mye
Jeg vurderer det hele fordi det har veldig morsomme ting for barn som underholder, vennligst 7 antrekk lag slike spill og underhold barna 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘. 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘. 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😗😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘. 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
Det er et veldig bra spill!
Annonser hvert minutt. Helt urelaterte annonser (vil barnet mitt installere shopping-appen Wish?!?!). Ingen måte å kjøpe uten annonser.
Jeg kan bare gjøre noe med denne appen, men ingefær er så søtt
Den er søt og morsom
Jeg gir denne ene stjernen, og jeg kan gi den null stjerner. Jeg pleide å ha dette spillet på min fars telefon, men da jeg fikk min egen telefon, hadde jeg det på telefonen min. Og vennene mine fra skolen ba meg avinstallere dette spillet fordi det var et kamera i øynene hennes. Og jeg hadde ingen anelse om at det var en carmera i øynene hennes før for noen måneder siden. Jeg tok også et skjermbilde av snakkende ingefærøyne, og jeg så noen eller noe i øynene hans. Høy anbefaler ikke dette. det er farlig og bør ikke være et barnespill.
Hei jeg håper det går og siste inn dette spillet { } Grrrrr
Jeg elsker denne appen fordi den er så bra for børstetimer
Dette ingefærspillet er veldig morsomt og er også søt, liten katt som er yngre enn snakkende tom det er et veldig fint spill 🎮
Å snakke ingefær er et fint spill jeg liker når vi redder ham, så jeg gir tre stjerner
Dette spillet er så søtt og enkelt å bruke
Bra spill, men hvorfor er de en mann i Gingers øyne med en hvit maske på? Jeg har spilt mange spill og sett noen i øynene deres. Jeg tror ikke dette er laget for barn. Hvis det er en spøk, slå det av fordi det ikke er morsomt og skremmer barn. Som smh barn kommer til å bli livredde av å se en mann med en hvit maske bare se på dem. Vennligst fiks det og gjør nye barnespill til å gjøre mer barnevennlige med ingen mann eller noe som ligner en person som er skjult i øynene deres.
Skulle ønske det var litt mer interessant, og jeg ville nyte det hvis det var flere alternativer
Real Bike Racing Racing lyag
Den er så gøy
Jeg begynte å laste den ned, den kunne ikke komme
Jeg prøvde dette på vennen min, og det fungerte han elsket det og babybroren min. Jeg liker det også, jeg elsker denne appen
Den kan ikke snakke lenger
Jeg elsker denne appen veldig mye jeg har ikke mange ord å si veldig veldig veldig bra veldig flott kan du være så snill å lage dette spillet som dette bare gjøre det fortsatt snakker tom 10 aur 11 takk 👍
Jeg tror ikke at disse tingene er ekte. For hvis du tar et skjermbilde selv om du zoomer inn vil du ikke se noe, denne typen kommentarer er falske. Når noen sier at det er en mann i øynene hans. De lyver. Disse allmenningene er bare falske. De vil bare skremme dere. Forresten, dere må slutte å lyve og skremme folk. 🙂
Det er bedårende og søtt, men alle de andre spillene har mannen i sitt jeg, men jeg sier ikke last ned last det og fortell foreldrene dine, og jeg tror ikke last det ned hvis du ikke har foreldre og hvis du er singel person det er skummelt hvis du sier det 🙁
Jeg synes den er kjempe kjempe KJEMPE søt<3 Hvis du ikke har denne appen så anbefaler jeg den :-D
Talking Ginger বিনোদন zdm
Å snakke ingefær er så godt
Dette spillet er morsomt katten er søt det hjelper barna mine med å pusse tennene last ned dette spillet for barna dine, det er virkelig veldig gøy jeg liker dette spillet barna mine sa at de vil ha dette spillet for alltid og alltid
Slutt å slette anmeldelsen min nå hvis du ikke gjør det, jeg vil være veldig 😠😠😠😠😠 vel det er noen i øynene hans
Det er sant det ser ut som en rar man som filmer oss det er sant verre ta bilde og som inn på venste øye
Veldig bra app for barn jeg elsker det 💜men i ingefær øye noen i øynene så. Er lite skård
Ikke publiser spillet, det er så ille, men ok
Talking Ginger Unterhaltung hvx
Jeg gir den en toer fordi den er SÅ FRIKK DET FREMMER MEG, så la meg fortelle deg om det, så jeg fikk appen jeg gjorde fødselsdataene mine og jeg kom på MEN JEG KOM PÅ BADET,*hvisker*i øyet hans det er SÅ FRITT!!!!!!!!!VÆR SNILLIG LØS DET FOR MEG OG ANDRE BARN FORDI JEG ER ET BARN OG MIN BESTE TALENDE TOM-VENN ER INGEFFER!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 30. NOVEMBER 2021 TIRSDAG !!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SE PÅ GINGERS EYES DET ER ET ROM MED ET VINDU I ØYNENE JEG SLETTEDE APPEN UMIDDELBART ETTER AT DU SETT AT DET ER ET ROM MED ET VINDU I ØYNENE HANS, SÅ IKKE LAST LAST NED DENNE APPEN ER skummel!!!! JEG SER PÅ INGEFFER OG SI IKKE NOE ETTER 2 MINUTTER JEG HØRTE EN DYP STEMME SOM HØRES forvrengt ut. JEG HØRTE STEMMEN I ET SEKUND OG DET KRIPTE MEG UT OG JEG VAR SOM "NEI, INGEN INGEN DET ER GJORT MED HELLER NÅ"!!!!
Det var et fantastisk spill. Det er et veldig fint spill
Det er et morsomt spill, men det er en mann Det ser ut som en slank mann hvis du ser nærmere i øynene hans, det er bare skummelt jeg er 13, men det er et barnespill og det er bare feil
Det er en person som speiles i øyet til Ginger! :-( IKKE last den ned! Ta screnn shot så får du se
Ginger er verdens søteste katt! Appen er morsom xD
Ikke få denne appen, noen ser på, du spiller dette det er en mann i et vindu i øyet. Og det er nyheter om folk som leker snakkende Angela og barn som blir kidnappet, så vennligst ikke last ned dette. Eller snakker Ben eller snakker Angela!!
IKKE Last ned dette spillet er grusomt Det er en mann i Gingers øyne som bare ser på deg og tar over din personlige informasjon, og noen ganger endrer mannen seg i et annet område og noen ganger er det 2 av dem eller 3 og kameraet går i forskjellige områder som der det viser et vindu det er også i snakkende Angela, snakkende Ben og andre spill de laget folk fikk til og med skumle tekster fra denne personen (IKKE barnesikker)
Talking Ginger பொழுதுபோக்கு cex
Dette var en veldig veldig skummel app. Det er tydelig noe i denne kattens øyne. Jeg ser et vindu, noen bøker på et bord og en maske. Jeg tror at de kanskje bare har lagt det der for oppmerksomhet. Men på et tidspunkt er det en mann/menneske, med en hvit maske. Jeg vet ikke om bildet i øynene er live, men jeg anbefaler at du får noe mindre...... Snakker... Jeg har opplevd dette med alle appene deres, snakker Angela, min Angela, snakker Tom, ect. Ikke skaff deg disse appene.
Jeg liker dette spillet, men det blir kjedelig
Annonser fortsetter å kjøre. Så vanskelig for barnet mitt å leke
Det er seriøst skummelt. Å snakke ingefær skremte meg helt opp. Jeg og søsteren min spilte det og så en hacker. Vi gjorde ikke noe. Vi zoomet det ikke. Likevel kan vi se mannen veldig tydelig. Så jeg foreslår at du IKKE LAST NED DENNE APPEN. DET ER SUPER skummelt
Da jeg begynte å spille var det bra i begynnelsen enn etter at jeg kom tilbake fra å spise øynene, var de svarte neste morgen jeg sjekket noen bilder og da jeg zoomet inn var det et vindu og en person
Det er nyttig selv 2 mine barn
1 til 5 a 2 kjedelig spill
Det sitter en mann inni øye hennes
Dette spillet anbefaler jeg masse last det ned!!!!!! Det er akuratt som talking tom bare det der er ungen hans<3<3<3<3